Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Logomuz Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar/Şikayet 2023 Tokat Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Köydes Yatırımları Bilgi Edinme 2025 Yılı Yatırım Programı Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Eylem Planları Sempozyumlar İhale İlanları İHA Sistemleri Talimatı Kurum Duyuruları
  • İLETİŞİM
°C
29
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdullah KÖKLÜ
      • Vali Yardımcıları
        • Osman SARI
        • Kaya ÇELİK
        • Harun KAZEZ
        • Tekin ERDEMİR
      • Kaymakamlar
        • Almus Kaymakamı
        • Artova Kaymakamı
        • Başçiftlik Kaymakamı
        • Erbaa Kaymakamı
        • Niksar Kaymakamı
        • Pazar Kaymakamı
        • Reşadiye Kaymakamı
        • Sulusaray Kaymakamı
        • Turhal Kaymakamı
        • Yeşilyurt Kaymakamı
        • Zile Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Halka İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Logomuz
    • Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • 2023 Tokat
    • Hizmet Birimleri
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Defderdarlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
      • Sanayi Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Köydes Yatırımları
    • Bilgi Edinme
    • 2025 Yılı Yatırım Programı
    • Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Eylem Planları
    • Sempozyumlar
    • İhale İlanları
    • İHA Sistemleri Talimatı
    • Kurum Duyuruları
  • İLETİŞİM

OKA 2013 YILI TEKLİF ÇAĞRISI KABUL SONUÇLARI SEVİNDİRDİ

Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı tarafından 04 Aralık 2012 tarihinde kamuoyuna duyurulan "Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı" ile "Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programları"na yapılan proje başvuruları başvuru rehberinde belirtildiği gibi 04 Mart 2013 Pazartesi günü saat:17.00'da son bulmuştu.

Bu kapsamda son başvuru tarihi ve saati itibariyle Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı için 4 ilden toplam 78 proje ve Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programı için Toplam 45 proje başvurusu gerçekleşmiştir.

1- Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı için yapılan toplam 78 adet proje başvurusunun 13 adedi Amasya, 19 adedi Çorum, 22 adedi Samsun ve 24 adedi ise Tokat'ımıza aittir.





Toplam hibe miktarı 2 Milyon TL olan Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı için yapılan başvurularda toplam 11.217.288,06 TL tutarında bütçe planlanmış ve 8.764.940,51 TL Orta Karadeniz KalkınmaAjansı'ndan hibe talep edilmiştir. Böylece Ajanstan beklenen ortalama hibe oranı yaklaşık olarak % 78 olarak ortaya çıkmıştır.

İller bazında bir analiz yapıldığında;

Tokat İli'nden bu programa 24 adet başvuru yapılmış olup, toplam proje büyüklükleri 3.257.666,79 TL ve talep edilen hibe miktarı 2.435.448,64 TL olarak gerçekleşmiştir. Merkez'den 10 adet projenin sunulduğu İlimizde Erbaa ve Reşadiye'den 3'er, Niksar'dan 2, Almus, Artova, Sulusaray ve Zile'den l'er proje başvurusu yapılmıştır.

Amasya İli'nden 2.185.339,48 TL büyüklüğünde hazırlanan projeler için Ajans'dan 1.781.331,09 TL hibe talep edilmiştir. Toplam 13 adet projenin 4 tanesi Merkez, 5 tanesi Merzifon'dan sunulurken Suluova, Gümüşhacıköy, Taşova ve Hamamözü'nden l'er adet proje başvurusu yapılmıştır.

Çorum'dan yapılan 19 adet başvurunun 9 tanesi Merkez'den olmak üzere, Alaca ve Bayat'tan 3'er ve Sungurlu ve Uğurludağ'dan 2'şer başvuru alınmıştır. Çorum genelinde hazırlanan 2.732.324,65 TL büyüklüğündeki projeler için ise Ajans'dan 2.091.958,25 TL hibe talep edilmiştir.

Samsunİli'nden 22 adet başvuru yapılmıştır. Bu başvuruların 10 tanesi İlkadım, 4 tanesi Atakum, 3 tanesi Bafra'dan sunulurken Asarcık, Alaçam, Tekkeköy, Çarşamba ve Ondokuzmayıs'tan l'er adet proje Ajansa sunulmuştur. Toplam proje büyüklüğü 3.041.957,14 TL olup, Ajans'dan talep edilen hibe miktarı 2.456.202,53 TL olmuştur.

2- Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programı Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programı için yapılan toplam 45 adet proje başvurusunun 8 tanesi Amasya, 9 tanesi Çorum, 16 tanesi Samsun ve 12 tanesi de Tokat'ımıza aittir.





6 Milyon TL bütçeli Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programı için Amasya, Çorum, Samsun ve Tokat illerinden yapılan başvurularda toplam 20.932.025,44 TL tutarında bütçe planlanmış ve 12.584.164,15 TL Orta Karadeniz KalkınmaAjansı'ndan talep edilmiştir. Böylece Ajanstan beklenen ortalama hibe oranı yaklaşık olarak % 60 olarak ortaya çıkmıştır.

İller bazında bir analiz yapıldığında;

Tokat ilinden bu programa toplam 12 adet başvuru yapılmış olup toplam proje büyüklükleri 4.193.277,11 TL ve talep edilen hibe miktarı 2.956.255,48 TL olarak gerçekleşmiştir. Merkez'den 3 adet projenin sunulduğu İlimizde Niksar ve Turhal'dan 2'şer; Artova, Almus, Erbaa, Sulusaray ve Reşadiye'den l'er proje başvurusu yapılmıştır.

Amasya İli'nden toplam 8 adet proje başvurusu yapılmıştır. Toplam 4.454.627,12 TL büyüklüğünde bütçe ile hazırlanan projeler için Ajans'dan 2.700.970,34 TL hibe talep edilmiştir. Toplam 8 adet projenin 6 tanesi Merkez'den olmak üzere l'er tanesi de Merzifon ve Suluova'dan sunulmuştur.

Çorum'dan yapılan 9 adet başvurunun 4 tanesi Merkez'den olmak üzere, Uğurludağ, Sungurlu, Ortaköy, Laçin ve Osmancık'tan ise l'er adet proje başvurusu yapılmıştır. Çorum genelinde hazırlanan 3.673.708,22 TL büyüklüğündeki projeler için ise Ajans'dan 2.136.810,50 TL hibe talep edilmiştir.

Samsun'dan 16 adet başvuru yapılmıştır. Bu başvuruların 8 tanesi İlkadım, 2'şer tanesi Bafra ve Atakum'dan sunulurken Tekkeköy, Canik, Ondokuzmayıs ve Salıpazarı'ndan ise l'er adet proje Ajans'a sunulmuştur. 8.610.412,99 TL büyüklüğünde projelerin sunulduğu Samsun'da Ajans'dan talep edilen hibe miktarı 4.790.127,83 TL olmuştur.

Böylece Engelliler, Kadınlar, Yaşlılar, Suça bulaşmış ya da suç riski altındaki çocuklar ve gençler, Uzun süreli işsizler, İşsiz gençler ve Gezici geçici işçilerin fırsatlara ve kaynaklara eşit erişimini sağlamak yoluyla toplumsal bütünleşmenin gerçekleştirilmesi ve yaşam kalitesinin artırılmasını amaçlayan Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı için Ajansın planladığının yaklaşık 4,4 katı büyüklüğünde talep gelmiştir.

TR83 Bölgesi'nde Engelliler, Kadınlar, Yaşlılar, Suça bulaşmış ya da suç riski altındaki çocuklar ve gençlerin kentsel ve kırsal alanlarda yararlandıkları mevcut sosyo-kültürel altyapının geliştirilmesini amaçlayan Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programı için ise Ajansın planladığının yaklaşık 2,1 katı büyüklüğünde talep gelmiştir.

Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme ve Dezavantajlı Gruplara Yönelik Küçük Ölçekli Altyapı Mali Destek Programlan'na İlimizden yapılan başvuruların listesi aşağıdaki tablolarda gösterilmiştir.

Dezavantajlı Gruplara Yönelik Sosyal İçerme Mali Destek Programı (TOKAT)





https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Go Türkiye
Hükümet Konağı Gaziosmanpaşa Bulvarı No:189 60100
+90 (356) 214 54 58
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız