Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Logomuz Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Köydes Yatırımları Bilgi Edinme 2025 Yılı Yatırım Programı Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Eylem Planları İhale İlanları İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM
°C
13
Eylül2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdullah KÖKLÜ
      • Vali Yardımcıları
        • Onur KÖKÇÜ
        • Kaya ÇELİK
        • Tekin ERDEMİR
        • Osman GÜVEN
      • Kaymakamlar
        • Almus Kaymakamı
        • Artova Kaymakamı
        • Başçiftlik Kaymakamı
        • Erbaa Kaymakamı
        • Niksar Kaymakamı
        • Pazar Kaymakamı
        • Reşadiye Kaymakamı
        • Sulusaray Kaymakamı
        • Turhal Kaymakamı
        • Yeşilyurt Kaymakamı
        • Zile Kaymakamı
      • Görev Yapmış Valiler
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Halka İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Logomuz
    • Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Defderdarlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
      • Sanayi Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Köydes Yatırımları
    • Bilgi Edinme
    • 2025 Yılı Yatırım Programı
    • Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Eylem Planları
    • İhale İlanları
    • İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM

"GÜDÜMLÜ PROJELER" TOPLANTISI YAPILDI

Tokat' ta "Güdümlü Projeler Toplantısı" Valimiz Sayın Mustafa TAŞKESEN Başkanlığında yapıldı.

Valimiz Sayın Mustafa TAŞKESEN, toplantı öncesi yapmış olduğu açıklamada: 'Bugün OKA güdümlü projelerini tartışmak için bir araya geldik. Daha önce Kaymakamlarında katıldığı daha geniş bir toplantı yapılmıştı. Oradan çıkan sonuçlarla daha üst düzeyde bir karar vereceğiz. Güdümlü projeler adı üstünde bir ilin uçuracak, uçurmazsa yerinden oynatacak, o da olmazsa üzerindeki ölü toprağını, üzerindeki külleri silkeleyecek bir proje, onun için güdümlü proje demişler. Güdümlü projede her ile belli meblağlar tahsis edilmiş, Samsun güdümlü projeden aldığı para ile bir fuar alanı yapmaya başladı. Çorum Teknopark yapmaya başladı. Amasya proje safhasında olan Yeşil ırmağın önüne bir bent yapıp ırmak üzerinde gemiler yüzdürme projesi var. Biz henüz İlimizi zıplatacak bir proje konusunda bir mutabakata varamadık. Gerçi ben geldiğimde de daha varılmamıştı ama bu konuda gayretlerimiz devam ediyor. Bu gün bu konuyu görüşeceğiz, detaylara isterseniz hiç girmeyelim, burada konuşacağız. Burada konuşacağımız proje teklifleri şöyle;

1- Bölge halinin yapılması,

2- Sulusara'yın termal merkezi yapılması,

3- Hastanemizin yanındaki il özel idareye ait alana iş merkezi yapılması,

4- Sulusokağın elden geçirilmesi,

5- Tarımsal sanayi alt yapısına yatırım yapılması,

6- Ballıca mağarası.

Şu ana kadar aldığım notlar hemen hemen böyle. Başka projeler var mı, parlak fikirler var mı, bu gün bunları da görüşeceğiz.' dedi.

Sayın Valimizden sonra söz alanOKA Genel Sekreteri Mevlüt ÖZEN: 'Normalde OKA, mali destek programları çerçevesinde bazı projelere destek veriyor. Küçük ölçekli yapıda 750.000 TL.'ye kadar hibe uygulaması yapıyoruz. Güdümlü projenin bunlardan farkı normal teklif çağrılarında herkesi eşit şartlarda yarıştırıyorsunuz ve kazanan projeleri açıkladığımızda 750.000 TL.'ye kadar hibe vererek küçük ölçekli alt yapıda bazı projeleri başarıyorsunuz ama bizim mevduatımızda mali destek programları ile başarılamayan çok daha büyük projeleri şehirdeki tüm aktörlerle beraber Valilik, İl Özel İdaresi, Ticaret Odası, Borsası, Üniversitesi, Sivil Toplum Kuruluşları hepsinin beraber destekleyecekleri ve katkı verecekleri çok daha büyük ölçekli projeleri uygulamak için güdümlü proje diye bir şey bizim mevzuatımıza girmiş. Şu ana kadar Türkiye'de ilk uygulamalarını bizim bölgemizde Ajansımıza nasip oldu. Samsun Fuar Kongre Merkezi 12 milyonluk bir proje, buna biz 7 milyon TL katkı verdik. Yani bir program düşünün, toplam bütçeniz 18 milyon TL. 18 Milyon TL ile 36 tane proje destekliyorsunuz ama tek projeye 7 Milyon TL koyuyorsunuz. Dolayısıyla güdümlü proje biraz farklı. Samsun Fuar Kongre Merkezine biz 7 Milyon TL koyduk. 5 Milyon TL.'de diğer ortaklarımız koydu; İl Özel İdaresi, Büyükşehir Belediyesi, Ticaret Odası, Ticaret Borsası, Üniversite. 5 milyon TL.'yi kendi aralarında denkleştirdiler. Çorum'da Teknokent'in temeli atılacak. Bu proje 6 Milyon TL.'lik bir proje. Bunun 4 Milyon TL' sini Ajansımız verecek. 1,5 Milyon TL.' sini ortaklar temin edecek. Geri kalan ortaklar Çorum Organize Sanayi Bölgesi, Sanayi Odası, Çorum Üniversitesi, Sanayi ve İş adamları Dernekleri. Dolayısıyla geri kalan parayı kendi aralarında denkleştirdikleri zaman 6 Milyon TL.'lik bir yatırıma sahip olacağız. Amasya' da da planladığmız yatırım; yeşilırmağın şişirilmesi ve etrafının cazibe merkezi haline getirilmesi. Beki 10 belki 15 milyonluk proje. Buraya Ajansın koyacağı para 5-6-7 milyon mertebesinde. Üstünü belediye diğer ortakları ile beraber temin edecek. Bu projenin bütçesi ve ortakları henüz belli değil, çünkü proje etüd aşamasında.

Tokat güdümlü projesine gelince; Tokat güdümlü projesini biz 2015 ve 2016 yıllarına hazırlık olarak çalışıyoruz. Bu tek kalemde çok büyük bir yatırım olacağı için 8-10 ile 15 milyon TL.'lik, çok iyi planlanması gerekiyor. Paydaş desteğinin, ortakların desteğinin çok iyi alınması gerekiyor. Bu gün yapacağımız toplantı tamamen bir beyin fırtınası mahiyetindedir. Önümüzdeki bir buçuk-iki yıl içerisinde olgunlaştırmayı ve fizibilitesini hazırlatmayı planlıyoruz.

Ben sözümü tamamlamadan önce; OKA geçtiğimiz dört yıl içerisinde 250 kadar proje destekledi bölgede. 56 milyon TL. hibe uygulaması yaptı. Bu 56 Milyon TL hibenin karşılığında paydaşlarımız ve ortaklarımız da yaklaşık bir 50 milyon TL kendi kaynaklarını harcadılar. Belediyeler, İl Özel İdareleri, Kobiler yahut özel sektör bu dört sene içerisinde yaklaşık 110 milyon TL yatırım gerçekleştirdiler. Bu 110 milyon TL.' nin sadece iki tanesi güdümlü proje, birisi 7 milyon TL. diğeri 4,5 milyon TL olmak üzere 11,5 milyon.

Tokat' tan gelen proje sayısı anlamında biz, biri 2 milyon TL.'lik ve 6 milyon TL.'lik iki tane teklif çağrısına çıktık. Bu 2 milyonluk programda sosyal içerme dediğimiz, kadınlara, gençlere ve engellilere istihdam yaratma ve bunları topluma kazandırma aktif hayata entegre etmeye yönelik projeler. Bu programda 78 proje aldık, bu 78 projenin yanılmıyorsam 24 tanesi Tokat tan geldi. Tokat bu anlamda ajansımıza en yüksek miktarda proje sunan il. Tabi kazanan proje sonuçları yönetim kurulu görüşmeleri sonucunda açıklandığında umarım illerimiz için en güzel projeler seçilmiş olur. Bu projeleri ajansımız kendisi seçmiyor, bağımsız değerlendiriciler tarafından değerlendirme yapılıyor. Yönetim kurulumuzun nihai onayından sonra açıklanıyor. Bu bir yarışma, kazananlar daha sonra açıklanacak. Öteki program 6 milyon TL.' lik. Bu programda da küçük ölçekli alt yapı programı. Temel hedefimiz dezavantajlıların özellikle engellilerin sosyal hayata entegrasyonu için önlerindeki engellerin kaldırılması, üniversitelerde okullarda devlet dairelerinde kamusal alanlarda engelliler önündeki engelleri kaldırmak. Nedir? Bir asansöre, engelli sınıfına, laboratuara, bir engelli spor tesisine, parklara, yürüyüş alanlarına ihtiyacımız olabilir. Bunların projeleri geldi. 45 tane proje aldık. 45 projenin paramız yettiği kadarını 30 Nisan da yönetim kurulumuz karar verecek ve açıklayacağız. Umarım bu projelerde en güzel şekilde neticelenir.

Güdümlü projede Ajans kaynaklarının en fazla % 20 sini güdümlü projeye ayırabiliyor. Dolayısı ile %20'lik rakam, diyelim ki yıllık bütçemiz 40 milyon TL ise bu 40 Milyon TL.'nin 8 milyon TL.'sini ayırabiliyoruz. 8 milyon da siz koyuyorsunuz Ajans en fazla % 75 destek verebiliyor, % 25' ini ortakların temin etmesi gerekiyor. Yani, 8 milyona karşı 3 milyonda karşı tarafın koyması gerekiyor.dedi.






https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Go Türkiye
Tokat İl Özel İdaresi (Karşıyaka Mahallesi, Orhangazi Caddesi, 26 Haziran Atatürk Kültür Sarayı)
+90 (356) 214 10 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız