Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
T.C. Tokat Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Logomuz Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar/Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Köydes Yatırımları Bilgi Edinme 2025 Yılı Yatırım Programı Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Eylem Planları İhale İlanları İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM
°C
13
Eylül2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Abdullah KÖKLÜ
      • Vali Yardımcıları
        • Onur KÖKÇÜ
        • Kaya ÇELİK
        • Tekin ERDEMİR
        • Osman GÜVEN
      • Kaymakamlar
        • Almus Kaymakamı
        • Artova Kaymakamı
        • Başçiftlik Kaymakamı
        • Erbaa Kaymakamı
        • Niksar Kaymakamı
        • Pazar Kaymakamı
        • Reşadiye Kaymakamı
        • Sulusaray Kaymakamı
        • Turhal Kaymakamı
        • Yeşilyurt Kaymakamı
        • Zile Kaymakamı
      • Görev Yapmış Valiler
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın Halka İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Enerji Yönetim Birimi
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Logomuz
    • Kurumsal Kimlik
  • TOKAT
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar/Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğü
      • İl Defderdarlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü
      • Sanayi Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Köydes Yatırımları
    • Bilgi Edinme
    • 2025 Yılı Yatırım Programı
    • Acil Çağrı Merkezi Numaraları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Eylem Planları
    • İhale İlanları
    • İHA Sistemleri Talimatı
  • İLETİŞİM

2023 Tokat Vizyonu

T.C
TOKAT VALİLİĞİ
 
 
TOKAT’IN GELECEĞİ İÇİN 5 TEMEL İLKE
 
     Toprak: Bereketli Coğrafya
Ortak Akıl: Yerel Güç, 
                         Kimlik: Kendini Tanıyan ve Tanıtan Şehir
                 Atılım: Akıllı Uzmanlaşma/Büyüme
                    Tanıtım: Potansiyellerden Yararlanma
 
 
YAPISAL DÖNÜŞÜMÜN BAŞLANGICINDA
TOKATIN GELECEĞİ İÇİN BİR ÖNSÖZ
 
 
 
ÇEŞM-İ İNSAF GİBİ KEMÂLE MİZAN OLMAZ
KİŞİ NOKSANINI BİLMEK GİBİ İRFAN OLMAZ.
 
Cumhuriyetimizin 100'üncü yılı olan 2023 yılı için koyduğumuz hedeflere emin adımlarla ilerliyoruz. Dünyanın en büyük 10 ekonomisi arasına girmek, yılda 500 milyar dolar ihracat yapan, kişi başına milli geliri 25 bin dolara ulaşmış bir ülke olmak için her şehir kendine belirlediği vizyon çerçevesinde bu hedefe katkı sağlamak üzere yarışmaktadır.
2014-2023 yılları için hazırlanan Bölgesel Gelişme Ulusal Stratejisi'nde iller ulusal mekânda üstlendikleri rollere göre sınıflandırılmıştır. Bu çalışmada, ilimiz; tarım, doğal kaynaklar ve turizme dayalı ekonominin hâkim olduğu, orta düzeydeki gelişmiş illerin yer aldığı ve yapısal dönüşüm geçirmesi öngörülen “Sanayi Nüvesi İller” sınıflamasında yer almıştır.
Orta düzeyde gelişmişliğe sahip ilimizin mevcut ekonomik ve sosyal yapısının dönüştürülerek, gelişmişlik düzeyini bir ileri seviye olan "Sanayisi Güçlenen İller" sınıflamasına taşımak bizler için büyük önem arz etmektedir. Bu noktada ilimizin önümüzdeki dönemde; tarımsal verimliğini artırması, sermaye birikimlerini güçlendirmesi, ekonomisini çeşitlendirerek sanayi, ticaret, turizm ve hizmetler sektörlerinde gelişme sağlayacak dönüşümleri geçirmesi gerekmektedir. Şehrimizin taşıdığı potansiyeller ve sunduğu imkanlar çerçevesinde, ürettiğimiz mal ve hizmetler ile bu dönüşümleri hayata geçirmek bizim için hayal olmayacaktır.
Bu yapısal dönüşümde tüm sektörlerin geliştirilebilmesi ve etkin bir mekânsal organizasyon oluşturulabilmesi için öncelikle ulaşım altyapısı alanındaki eksikliklerinin giderilmesi en önemli önceliğimiz olacaktır. Anadolu ticaret yolları üzerindeki konumu ile geçmişte büyük atılım yapan şehrimiz; geliştireceğimiz havayolu, karayolu ve demiryolu altyapısı ile bölgesel ulaşım koridorlarında yine önemli bir şehir haline gelecektir. Kuzey-güney ve doğu-batı bölgesel ulaşım koridorlarında ulaşımın dağıtıcı noktası işlevini üstlenerek; bu alanda ilimizin yeni bir alternatif olarak ortaya çıkması yönünde çalışmalarımız hızla devam etmektedir.
Tarım, işlenerek katma değeri yükseltilen ve uluslararası ticarette stratejik değeri olan bir unsur haline gelmiştir. Dolayısıyla doğayı koruyarak ekonomik ve herkesin ulaşabildiği bitkisel ve hayvansal ürünleri sağlayabilmek için coğrafi özelliklerimizden kaynaklanan biyolojik çeşitlik gibi ilimiz zenginliklerinin korunması ve geliştirilmesi bir zorunluluk haline gelmiştir.
Tokat ilinde Merkez ilçe ve ağsal ilişkileri nedeniyle bütünleşmiş diğer ilçelerinin çevresindeki tarımsal üretimin, hem tarım toprakları çok değerli olduğu için hem de ülkemizin ilimizde uygulanacak en önemli sulama projeleri nedeniyle çeşitlenerek geliştirilmesi yönündeki çalışmalar devam edecektir.
Ürettiğimiz 80'in üzerinde yaş sebze ve meyve çeşidimiz için talebe dayalı bir üretim yapısı kurulması birinci önceliğimiz olacaktır. Ardından sektörün uluslararası rekabet gücünü artırarak, büyüyen uluslararası pazarlara ulaşması için altyapı çalışmalarının ( Uluslararası Yaş Sebze ve Meyve Ticaret Merkezi vb yatırımlar) tamamlanmasına ağırlık vereceğiz.
Zengin bir biyolojik çeşitliliğe sahip ilimizde, alt üretim dallarıyla birlikte hayvancılığın rekabet gücünün artırılarak dünya standartlarına taşınıp, verim seviyelerinde de gerekli olan artışların sağlanması için bu alanda faaliyet gösteren üretici birlikleri, ziraat odaları ve GOP Üniversitesi ile birlikte yeni işbirliklerinin kurulması önemlidir ve gereklidir. Bu yönde çalışmalarımızı hızlandırmak zorundayız.
İlimizde kendi dinamikleri ile gelişme sağlayan, yerel hammaddeye dayalı, dış talebe yönelik çeşitlendirilmiş gıda sanayi, orman ürünleri ve taş toprağa dayalı sanayi sektörlerinin; bu sektörlere ara madde ile makine ve teçhizat üreten sanayi sektörlerinin; emek yoğun bir sektör olma özelliği ile önemli istihdam yaratan hazır giyim ve konfeksiyon sektörlerinin yapısal dönüşümünü gerçekleştirmek bir zorunluluk haline gelmiştir. Bu dönüşümle  amacımız rekabet gücümüzü artırarak, yüksek katma değerli bir imalat sanayi yapısına geçmek ve yüksek teknoloji sektörlerinin payını artırmak olacaktır. Bu noktada önemli bir diğer husus ise, tarım ve sanayi işletmelerinin işbirliği ve entegrasyonunun sağlanarak, yerel ve geleneksel ürünlerin katma değeri ve ihracata katkısının artırılmalısı olacaktır.
Bir yandan sanayi altyapımızın güçlendirilmesi, organize sanayi bölgelerinde üretim yapılan parsel sayılarının artırılması için çalışmalar yaparken, diğer yandan sektörünün ihtiyacı olan nitelikli işgücünün yetiştirilmesi için işletmelerde aktif ve yoğun staj modeli uygulanmasına  G.O.P Üniversite ile birlikte özel gayret sarf edilecektir. Bu çalışmalar sanayi sektörün il istihdamı içindeki payının artırılmasına, ilimizin teşvik belgeli yatırım tutarının ve ihracat oranlarının ülke içindeki payının artırılmasına büyük katkı sağlayacaktır.
İlimizin maden potansiyeli ve termal su kaynakları sağlıklı bir şekilde tespit edilecektir. İlimizin 200 rakım ile 1500 rakım arasında tarım yapılan üç nehir ile sulanan toprakları, kuraklığa dayanıklı ovaları ile önümüzdeki yıllarda Türkiye’nin en önemli potansiyellerini bağrında barındırmaktadır.   
Önümüzdeki yılların enerji politikaları açısından kritik yıllar olacağını göz önünde bulundurarak yenilenebilir enerji kaynaklarını mümkün olan en üst düzeyde değerlendiren bir il olma statüsünü kazanabilmek geleceğimiz için çok önemlidir.
Tokat, tarihi ve kültürel mirası ile doğal güzelliklerini koruyarak bugüne dek taşıyabilmiş, ender bir Anadolu şehridir. Anadolu'nun saklı tarihinin izlerinin görülebileceği ilimizde, turizm ürün ve hizmetlerinin çeşitlendirilip; altyapı çalışmalarının ivedilikle tamamlanarak, sürdürülebilirlik ilkesi çerçevesinde turizm değer zincirinin her bileşeninde kalitenin artırılmasına ve ilimizin ulusal ve uluslararası düzeyde tanıtımının yapılmasına özel önem verilecektir. Çalışmalarımızın tamamlanmasıyla ilimizde turist sayılarının ve turizm gelirlerinin artacağı muhakkaktır. Geleneksel el sanatlarımızdan kazandığımız, beceri mirasımızın gelecek nesillere aktarımı için düzenleyeceğimiz eğitimler, hem kültürün devamlılığı hem de genç nüfusa turizm sektörüne yönelik önemli bir istihdam olanağı ortaya çıkaracaktır.
Bu dönüşüm sürecinin ilk adımı olarak yeniden bir sistem oluşturmak gerekmektedir. Sistemin başarı olabilmesi için ise sürdürülebilirlik şarttır. Sürdürülebilirlik farkındalık ve iyi niyetle başlar kurumsal yönetim ile başarılır. Kurumsallıkla, kurumsal yönetim farklıdır. Kurumsallık; yasalara uymak, yasaları uygulamaktır. Mevcut kurumlarımız kendi işlerini yapmaya devam edecektir. Kurumsal yönetim ise yasaları uygularken sorumluluk duymak, adil olmak, şeffaf ve hesap verilebilirlik ilkelerine sadık kalmaktır. Bütün mesele iyi yönetmektir. Kişiyle başlayıp devam eden projeler (çalışmalar) onunla biter. Kurumsal yönetimin temel ilkesi bir sistem oluşturmaktır. Bu amaçla Tokat merkez ve ilçelerini kapsayan Tokat Kurumsal Yönetim Birliği kurulacaktır.
Tokat Kurumsal Yönetim Birliği (TKYB) çatısı altında; Tarım Grubu, Turizm Grubu, Yatırım Grubu, Proje Grubu, Eğitim, Gençlik ve Sosyal Hizmet Grubu oluşturulacaktır. İhtiyaç duyulan alanlarda ve konularda çeşitli alt gruplarda oluşturulacaktır.
Tokat 2023 Vizyon Belgesinin Tammına Ulaşmak İçin Yukarıdaki Resmi Tıklayınız.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
  • Go Türkiye
Tokat İl Özel İdaresi (Karşıyaka Mahallesi, Orhangazi Caddesi, 26 Haziran Atatürk Kültür Sarayı)
+90 (356) 214 10 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız